2016. január 5., kedd

Karácsonyozós-újévezős, 2015-2016

Immár teljes az ÖTYE szövött kendő kollekciónk, remélem sokáig hordják majd a lányok őket egészségben. (A kezelési útmutatót persze elfelejtettem hozzájuk csatolni, na, majd pótolom.)

Itt van egy kis ízelítő abból, hogyan készültek:
És itt egy kis hangulatjelentés az első készültéről:

B-nek ezt horgoltam, kifigyelve a nappalija színeit:


A kolléganőim apró ajándékait viszonozván készítettem ezeket a poháralátéteket avagy karácsonyfadíszeket, mert azt mondták, mivel olyan karácsonyi színűek, lehet, hogy inkább a fára akasztanák majd; nos, legyen, ahogy szeretnék. A fehér FibraNatura Cotton True Sport-ból eredetileg zoknit szerettem volna horgolni, de sajnos voltak gondok a  pamutfonal nyúlásával (konkrétan semennyire nem volt rugalmas, de legalább megpróbáltuk a lehetetlent), ezért az a projekt nem jött össze ebből a fonalból, viszont jó volt vele dolgozni, így került egy piros gombolyag is a fehér mellé,  a karácsony aktualitása folytán, kompenzálandó a fiaskót.

D-nek, bár azt írtam neki karácsonykor, hogy legyen meglepetés, az egyik Édes Novembert szánom ezek közül. Azóta, hogy csacsogtunk, tudtam fényképezni, így megmutathatom, mi közül választhat majd, ha egyszer találkozunk, mivel én is láttam már az én ajándékomat :):
Amiről nem készült fotó, mert egyrészt szita az agyam, illetve a megfelelő pillanatban pedig nem volt nálam a fényképezőgép, az a sógornőm horgolt felsője. Annyira jól állt neki, mikor a szálak eldolgozása végett felvette, hogy majd rajta kell egyszer lekapnom és akkor majd pótolom a képes dokumentálást. Semmi extra mintájú amúgy, két nagy téglalap az Édes November háromszögletű kendő forma helyett, alul rojtokkal. Eredetileg úgy indult, hogy majd egy ilyen strandfelső lesz, hogy csak felkapja a fürdőruhája fölé és már indul is, de aztán, ahogy felpróbálta, rögtön közölte, hogy nem, egy megfelelő alsóneművel, ami illően takar, utcai viselet lesz majd a nyáron - meglátjuk, mit hoz ki belőle.
És végül, kedves szomszédainkhoz kerültek ezek az apróságok (ezek már tényleg fadísznek is szánódtak általam is), D "fenyőerdője" által inspirálódva:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése